تست بارداری کاستی

تست بارداری کاستی یا بیبی چک جهت تشخیص بارداری زنان بوده و خانم ها می توانند بدون نیاز به پزشک و به صورت خانگی این تست را انجام دهند. این تست بارداری قادر به تشخیص هورمون هایبارداری در زنان بوده است و قادر است نتایج را ظرف مدت کوتاهی نشان دهد.در داقع این وسیله دارای پادتن هایی بوده در برابر( هورمون  بارداری ) واکنش نشان داده و نتایج این واکنش بر روی دستگاه ظاهر می شود.نتایج این آزمایش اگر در زمان صحیح انجام شود تا99 درصد قابل طمینان بوده و دیگر نیازی به انجام ازمایش خون نمی باشد.

پس از حدود 10 روز از عمل لقاح که سلول تخم وارد رحم شده و در انجا لانه گذاری کرده است،هورمون بارداری را از خود به میزان کافی ترشح می کند. در این برهه زمانی تست مثبت می شود.

ویژگی های تست بارداری کاستی( بی بی چک):

  • دقت بالا99.9%
  • استفاده آسان
  • تفسیر آسان نتیجه
  • تشخیص سریع در کمتر از2 دقیقه

روش مصرفاز تست بارداری کاستی( بی بی چک):

جهت استفاده از این تست بارداری کاستی یا بی بی چک ابتدا مقداریاز نمونه ادرار را درون ظرفی مناسب بریزید. سپس به کمک قطه چکان بریزید پس از یک الی دو دقیقه یکی از نشانه زیرs مقداری از آن را برداشته و به میزان دو قطره در قسمت که نشان دهنده وضعیت فعلی شماست ظاهر می شود.

  1. باردار بودن: وجود دو خط قرمز در هر دو پنجره آزمایشیcو پنجره کنترل.t
  2. باردار نبودن: وجود یک خط قرمز در پنجره کنترل .c
  3. در صورتی که هیچ خط قرمزی بر روی محصول دیده نشود.

نکته: لطفا توجه داشته باشید که جواب حاصله بعد از5 دقیقه نامعتبر می باشد. استفاده  از تست کاستی بسیار ساده و در عین حال قابل اطمینان بوده و انجام آن هزینه بسیار کمی برای شما خواهد داشت.

واحد فروش:

☎️034-34228887

?09132930456

تجهیزات پزشکی، افرا تجارت کریمان،

، تست بارداری، تست بارداری روژان، تست بارداری مدیکور، تست بارداری آی تست، تست بارداری ویتروتک، بی بی چک، بی بی چک روژان ، بی بی چک مدیکور، بی بی چک آی تست،بی بی چک ویتروتک