گردنبند طبی سخت

گردنبند طبی سخت پاک سمن مهره های گردن را در حلت طبیعی حفظ می کند و دارای قابلیثت تنظیم ارتفاع برای ایجاد حالت های خمیدگی یا کششی، ایجاد انعطاف و یا تثبیت بیشتر موقعیت گردن به صورت دلخواه می باشد. این با ساختار سخت خود، در موارد مثل در رفتگی و همچنین برخی از شکستگی ها استفاده می شود این محصول از ستون فقرات گردنی محافظت می کند. گردنبندطبی سخت به گونه ای طراحی شده است که از چانه و پشت سر نیز محافظت می کند.

گردنبند طبی سخت کشیدگی و خم شدگی احتمالی در ناحیه گردن را کاهش می دهد و در درمان دردهای حاد آرتروز گردن و بیرون زدگی دیسک گردن نیز موثر است. گردن بند طبی سخت وسیله ای طبی و مخصوص حمایت گردن می باشد. از این محصول به عنوان وسیله ای بی حرکت کردن ستون فقرات گردنی، کاهش درد و همچنین ثابت نگاه داشتن ستون فقرات بعد از جراحی استفاده می شود.از دیگر ویژگی های گردنبند طبی سخت می توان به سبک ، راحتی و طول عمر بالای آن اشاره کرد.

ویژگی های گردنبند طبی سخت با محافظت بالاپاک سمن وسماطب پاکان:

  • لبه پد راحت
  • قابل تنظیم برای سایزهای مختلف با قابلیت تنظیم ارتفاع
  • بدون لاتکس
  • طول عمر بالا
  • پوشیدن راحت و قابل شستشو
  • بدون ایجاد هیچ گونه آلرژی
  • استفاده راحت وآسان
  • وزن سبک

معرفی گردنبند سخت با محافظت بالا:

  1. گردنبند طبی سخت  قابل تنیم برای محافظت یا تنظیم گردن در حالت خمیدگی و یا حالت کشیدگی زیاد توسیه می شود.
  2. گردنبند طی سخت برای زمان هایی پیشنهاد می شود که فرد دچار صدمات گردنی شده و جهت درمان کامل نیاز به بی حرکتی کامل دارد.
  3. گردنبند طبی که به عنوان آتل گردن نیز شناخته می شود.
  4. گردنبند طبی سخت به طور معمول برای ثابت نگاه داشتن ستون فقرات به خصوص پس از انجام عمل های جراحی، شکستگی یا در رفتگی استفاده می کنند.
  5. گردنبند طبی سخت  ن از ورق پلی اتلین به صورت دو تکه با قابلیت جدا شدن قسمت پشتی و جلویی ساخته شده است .

گردنبندطبی سخت در برندهای زیر موجود میباشد:

پاک سمن، سماطب پاکان،اویو

واحد فروش:

☎️034-34228887

?09132930456

تجهیزات پزشکی،افرا تجارت کریمان، گردن بند، گردنبند، گردن بند طبی سخت، گردنبند طبی سخت، گردن بند طبی سخت پاک سمن، گردنبندطبی سخت پاک سمن، گردن بند طبی سخت سما طب، گردنبند طبی سخت سما طب، گردن بند طبی سخت پاکان، گردنبند طبی سخت پاکان، گردن بند سخت، گردنبند طبی