باند زیرگچ (ویبریل)

باند زیر گچ (ویبریل)

هنگامی که شخصی دچار شکستگی اندام می شود بنا به تشخیص پزشک متخصص باید اندام شکسته شده را گچ گرفت برای گچ گرفتن محل شکستگی از باند مخصوص شکستگی(باند زیرگچ) استفاده می شود. اما برای اینکه گچ با پوست بیمار تماس نداشته باشد و همچنین گچ به موهای بدن بیمار نچسبد و او را دچار زحمت نکند از ویبریل استفاده می شود.

باید بگویم ویبریل ها باند مخصوص زیر گچ هستند که دارای طول 2 متر و عرض های 5،7،10،15،20 سانتی متر و ضخامت چند میلی متر می باشند.

ویژگی های ویبریل یا باندزیرگچ

ویبریل یکی از باندهای زیر گچ موجود در بازار و تجهیزات پزشکی می باشد که از پنبه طبیعی و خالص ساخته شده است که بسیار سبک وزن می باشد. همچنین به دلیل جنس خود بسیار نرم ولطیف است و پوست بیمار را تحریک و دچار خارش وزخم نمی کندو همچنین عاری از هرگونه مواد زائد می باشد، بنابراین ایمن است و سلامتی شخص را خطر نمی اندازد.

باندزیرگچ  را می توان به زیر تمامی باندهای گچی استاندارد همچون چیپسو باتد، سلو باند وغیره مورد استفاده قرار داد. هرگاه پزشک متخصص احتمال می دهد که ممکن است اندام شکسته شده در گچ تورم نماید ویبریل بیشتری به دور اندام شکسته شده می پیچد تا گچ با پوست بیمار فاصله زیادی داشته باشد و اگر اندام شکسته شده زیر گچ ورم کرد مشکل و ناراحتی برای بیمار ایجاد نگردد باندزیرگچ بصورت رول بسته بندی می گردد و چون کاملا از پنبه تولید می شود به آنها رول پنبه ای نیز می گویند هنگامی که ویبریل را از بسته سلفون آن خارج می کنیم و می خواهیم مورد استفاده قرار دهیم باید ابتدا استریل شود.

ویبریل یا باند زیر گچ در برندهای زیر موجود می باشد:

ثمین طب، گل ارکیده

واحد فروش:

☎️034-34228887

?09132930456